29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

چرا نیاز به سئو داریم؟ چرا باید SEO وب سایت جدی گرفته شود؟ امروز قصد دارم به یک موضوع مهم بپردازم که به شما کمک می کنه بتونید درک بهتری از نیاز سئو در سایت داشته باشید. دو تا سوال که ممکنه بعضی موقع ها به ذهنتون خطور کرده باشه این هست که :

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران
سرفصل های این مطلب
  1. 1. سئو هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری می باشد
  2. 2. سئو همانند یک فانوس هدایت کننده مسیر فروش شما می شود.
  3. 3. سئو یک بخش بسیار حیاتی در بحث بازاریابی شما می باشد.
  4. 4. اثرات سئو در چرخه تحقیق و خرید
  5. 5. قیمت سئو متغییر هست
  6. 6. سئو همیشه هزینه بر نیست!!
  7. 7.سئو یخ در بهشت که نیست - عنصری مهم می باشد.
  8. 8. بحث سئو چیزی فراتر از داشتن یک cms متناسب برای سئو می باشد.
  9. 9. سئو می تونه تاثیر خودشو چند برابر کنه
  10. 10. سئو شمارو از ازدست دادن تبلیغات رایگان حفظ می کنه
  11. 11. اهرم اشتراک گذاری اجتماعی در سئو
  12. 12. سئو به مردم کمک می کنه تا سایت شمارو پیدا کنند.
  13. 13. سئو به قلب کسب و کار شما وارد می شود
  14. 14. سئو سازنده ی اعتماد و اعتبار می باشد
  15. 15. سئو سبب حضور شما در همه جا می شود
  16. 16. سئو کمک می کنه برند خودتون رو بسازید
  17. 17. سئو یک استراتژی بلند مدت و دنباله دار هست
  18. 18. سئو، Offline sale رو هدایت می کند.
  19. 19. سئو ترافیک های مرتبط که دارای پتانسیل تبدیل بالایی هستند رو جذب می کنه.
  20. 20. سئو یک بازاریابی قابل اندازگیری می باشد
  21. 21. مشاور شما در بحث سئو همانند یک سلاح سری می باشد
  22. 22. سئو مقرون به صرفه است
  23. 23. یک کمپانی سئو 24 ساعته فعال می باشد
  24. 24. سئو ساخته شده برای خدمت به شما
  25. 25. سئو می تونه همه رو راضی کنه حتی آدم های شکاک
  26. 26. سئو فرصت های بی پایانی رو در اختیار شما قرار می دهد.
  27. 27. سئو مخالف سرسخت ترافیک های پولی هست
  28. 28. سئو به ریشه ی اهداف کاربر متصل می شود.
  29. 29. سئو به شما کمک می کنه که بر روی رقیبان ضعیف سرمایه گذاری کنید

آیا به سئو نیاز هست؟
آیا به سئو کار نیاز هست یا نه؟

اگه بخوام تو یک خط جواب بدم (جولوتر به طور کامل توضیح می دم) یادگیری زبان موتور های جستجو برای بودن بهتر در موتور جستجو یک نیلز همیشگی هست.در جواب سوال دوم من یک سوال از شما دارم آیا وقتی خدایی نکرده مریض می شین همیشه میرین پیش یک دکتر عمومی یا نه پزشک عمومی شما رو راهنایی می کنه که برید پیش یک متخصص . واضحه که با یک راهنمایی اولیه پیش یک متخصص اون مشکل میریید. سئو کار هم نقش اون متخصص رو داره.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

امروزه متاسفانه همه دوست دارن همه کاره و هیچ کاره باشند یعنی چی می خوان بگن ما طراح سایت ، سئو کاری، و کلی تخصص دیگه. اما باید بدونید امروزه در شرکت های معتبر دنیا کارهای تخصصی کاملا از هم جدا هستند و برای هر کدوم متخصص خودش وجود داره. یک تیم طراح سایت عالی، یک تیم سئو کار کاری ماهر. شاید بگید یعنی یک طراح سایت نمی تونه یک سئو کار باشه ؟؟

باید بگم یک پزشک عمومی هم باید از هر چیزی تا حدودی سر در بیاره اما نمی تونه جای یک پزشک متخصص در یک زمینه را بگیره.واضحه اون فرد متخصص تمام و کمال به یک موضوع تمرکز داره و نه بیشتر. پس به خاطر داشته باشید یک طراح سایت می تونه سئو کار باشه اما یک طراح سایت نمی تونه جایگاه یک متخصص سئو رو پر کنه. یک نفسه چقدر حرف زدیم. :-)). بگذریم.

مطمئن هستم در مورد سئو زیاد شنیدین چه به صورت حرفه ای و یا حتی جسته و گریخته. کارهایی که سئو انجام می دهد برای انواع مختلف تجارت های آنلاین بسیار عالی می باشد. و حتما سورپرایز شدید که چقدر می تواند سئو قدرتمند باشد.علت اینکه من این مقاله رو نوشتم اینکه تا بهتون نشون بدم نه یکی، نه پنج تا، نه ده تا،... . بلکه بیست و نه دلیل می خوام بهتون بگم که چرا باید یک سئو قوی در اختیار داشته باشید، تا متوجه قدرت واقعی سئو، تا متوجه نقش مهم اون در بحث تجارت و تعامل موثر با مشتری بشویم.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

1. سئو هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری می باشد

یک سرمایه گذاری با یک بازگشت بالا. وقتی محتوای سایت مورد تحلیل قرار می گیرد از کلمات کلیدی موثری که در گوگل دارای رتبه های برتر می باشند به درستی استفاده می شود.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

2. سئو همانند یک فانوس هدایت کننده مسیر فروش شما می شود.

براتون اتفاق افتاده یک سایت با کیفیت بسیار خوب براتون ساخته شده اما یک سال هم شده و خبری از مشتری که از طریق سایت شما جذب شده باشه نیست. اشتباه نکنید با ساخت فقط یک سایت مشتری شمارو پیدا نمی کنه، مشتری اصلا شمارو نمی شناسه که بخواد اعتماد کنه به سایت شما. تنها یک راه هست که بشه این اعتماد رو کسب کرد جولوی چشم مشتری باشید. بودن در صفحه اول یک حس اعتماد در مشتری شما به وجود می آورد و به به دنبال اون سبب خرید از شما می شود. این کار فقط با یک سئو اصولی امکان پذیر است.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

3. سئو یک بخش بسیار حیاتی در بحث بازاریابی شما می باشد.

ما مدام گفتیم سئو خوبه سئو باشه سایت تو دید هستید اما آیا فقط با سئو کردن همه چی حل می شه. جواب منفی هست. سئو به تنهایی نمی تونه به تنهایی در این رقابت پیروز بشه. در کنار سئو ما بحث شبکه های اجتماعی، برند سازی و دیگر استراتژی های بازاریابی را داریم که سئو رو تکمیل می کنند و رشد تجارت شما رو سریعتر می کنند.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

4. اثرات سئو در چرخه تحقیق و خرید

همون طور که قبلا هم اشاره کردم سئو، فروش شمارو بدون افزایش هزینه بازاریابی افزایش می دهد. و این دقیقا همون داستان بازگشت سرمایه شما هست. مشتری همیشه تو فضای مجازی به تحقیق و پرس و جو هست تا بتونه بهترین و مناسب محل رو برای خرید کالای مورد نیازش پیدا کنه. حالا فرض کنید همه در مورد برند شما شنیدن، که هم قابل اعتماده هم بهترین معامله رو میشه با شما انجام داد.

خب نتیجه این حس چی ... سئو در این چرخه نقش اصلی رو داره. با کلمات کلیدی دقیق و مناسب همانند یک اهن ربا کاری می کنه که مشتری ها به سمت شما جذب بشند. این مسیر که سئو به سایت شما باز کرده نتیجه ای جز افزایش ترافیک سایت شما به صورت طبیعی، در دید قرار گرفتن بیشتر شما در موتور های جستجو و مهم تر از همه درامدی هست که شما کسب می کنید.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

5. قیمت سئو متغییر هست

شاید به ذهن شما هم رسیده که ایا هزینه سئو کردن همه سایت ها یکیه ؟؟؟ معلومه که یکسان نیست. در واقع هیچ استاندارد جهانی برای قیمت سرویسی که یک سئو کار می ده وجود نداره. فاکتور های بسیار بسیار زیادی وجود داره که قیمت سئو یک سایت رو بالا و پایین می کنه از تحلیل کلمات کلیدی، ساخت لینک تا دیگر استراتژی های سئو. البته تو این مقاله نمی خوام وارد این بحث بشم چون خود این موضوع هم کلی صحبت داده اما در مقالات بعدی به طور کامل به شرح این موضوع می پردازیم.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

6. سئو همیشه هزینه بر نیست!!

بله درست خوندین سئو همیشه هزینه بر نیست. حتما تا به حال به شرکت هایی که خدمات سئو ارائه می دن مراجعه کردید. این شرکت ها پلن های مختلفی رو در اختیار شما قرار می دهند. شاید وسوسه شده باشید که ارازن ترین پلن را برای سایت خود انتخاب کنید. در حالی که یک انتخاب هوشمند، انتخاب گرون ترین پلن هست!!! چطور؟؟؟

همون طور که قبلن هم گفتم سئو یک حرکت فقط هزینه بر نیست در واقع یک سرمایه گذاری پر منفعت می باشد. حتی اگه چنین کمپانی هایی قیمتی بالا برای سئو داشته باشند. به قول خودمون هر چی پول بدی آش می خوری!. بیشتر به این امر توجه کنید که یک سئو مناسب چقدر بر تجارت شما تاثیر شگرفی خواهد داشت.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

7.سئو یخ در بهشت که نیست - عنصری مهم می باشد.

خب، حالا که حسابی برای سایت جدیدتون خرج کردید، چیزی که باید در نظر بگیرید، گوش دادن به حرف مشاوره خودتون می باشد که آیا نیاز به خرج بیشتری برای در دید بودن است یا خیر. به خاطر داشته باشید که گوگل نیازمند کمک شما در درک تجارتون می باشد و این کار مدام توسط سئو انجام می شود.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

8. بحث سئو چیزی فراتر از داشتن یک cms متناسب برای سئو می باشد.

خب بگید ببینم شده بخواهید یک cms خوب سفارش بدید و فروشنده با آب و تاب برگرده بگه جناب این cms رو می بینی این cms سئو شده هست یا بهتر بگم Seo friendly و بهینه هست؟؟؟ پیش خودمون بمونه انقدر ساده نباشید. سئو که همش این نیست. شما باید اگاه باشید سئو که فقط درباره بهینه سازی کدها حرف نمی زنه. اصلا گوگل به کد شما نگاه نمی کنه. گوگل فقط به دنبال محتوای شما هست.

شاید بگم غریب به 200 فاکتور برای رتبه بندی هست، اصلا الگوریتم گوگل مدام تو طول سال تغییر می کنه.این کد Cms شاید یک قطره از دریا باشه. بوسیله محیا کردن یک چهارچوب مناسب برای سایتتون، شاید یک cms که سئو هست به شما کمک کنه. اما برای مسلط شدن به موتورهای جستجو خیلی کار های دیگه ای باید انجام داد.

شاید به یقین بگم خیلی از مدیران شرکت ها و فروشندگان هنوز با سئو اشنا نیستن و احتمال گمراه شدنشون خیلی بالاست.از همه اینا گذشته بحث سئو یک بحث بسیار تکنیکی و پیچیده ای هست. شاید اگر بگم شبیه یک مسیر تودرتو هست کم بیربط نباشه و به معنی کلمه نزدیک.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

9. سئو می تونه تاثیر خودشو چند برابر کنه

چندتا سوال دارم ازتون خودتون به خودتون جواب. تا به حال چقدر هزینه صرف چاپ کارت ویزیتتون کردید؟؟ یا چقدر هزینه صرف مجلات تبلیغاتیتون خرج کردید؟ می تونم باهاتون شرط ببندم هزینه ای که تو این زمینه ها کردید اصلا قابل مقایسه با میزان سرمایه گذاری که برای سایتتون انجام دادید نیست.

میتونم شرط ببندم چه خودتون چه کسایی که استخدام کردید چندین و چند بار متن هایی که قرار بوده در مجله های تبلیغاتی چاپ بشن و یا بر روی کار ویزیت.اما شاید این همه انرژی رو برای سایتتون که قویترین اهرم تبلیغی هست نذاشتید.

و وقتی علاقه مند شما به سایتتون مراجعه می کنه کلا قید همه چی رو می زنه. بگید ببینم حالا اون همه هزینه که صرف چاپ کارت و بروشور و غیره کردید و اون همه کارت و بروشور رو دستتون مونده رو می خواین چکار کنید بذار رو طاقچه که خاک بخورند.!!!

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

10. سئو شمارو از ازدست دادن تبلیغات رایگان حفظ می کنه

این سوال رو ازتون دارم، آیا شما به یک کمپانی دیگه اجازه می دید که کارت ویزیت براتون طراحی کنه؟ یا تصمیم بگیره چی باشه تو کارت و چی نباشه؟ آیا شما به رقیبتون اجازه می دید که تبلیغات شما رو طراحی کنه یا هر طور که خودش می خواد شما رو به مشتری نمایش بده!!!

واضحه اگه شما با یک استراتژی منظم و مشخص در عرصه تجارت حرکت نکنید چیزی جز شکست بدست نخواهید آورد.سئو به شما راه رو نشون می ده که چطوری تجارت شما باید در موتور های جستجو به معرض نمایش در بیاد. اگر طوری بشه که هزاران بازدید کننده شما فقط با یک نگاه سطحی از شما عبور کنند عملا به میزان زیادی سود در تبلغ کردن رو از دست خواهید داد.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

11. اهرم اشتراک گذاری اجتماعی در سئو

آیا شده شما درگیر شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک باشید؟ سئو یک نقش خیلی مهم در این محیط بازی می کنه. محتوایی که در این محیط به اشتراک گذاشته می شود مستقیما مرتبط با پارامترهای سئو مثل تگ عنوان و توصیف می باشد. یک تحلیل گر سئو به شما کمک می کنه این فرایند را به خوبی مدیریت نمایید.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

12. سئو به مردم کمک می کنه تا سایت شمارو پیدا کنند.

صفحه وب سایت شما اولین نقطه ملاقات خوانندگان آنلاین با محتوای شما می باشد که سبب تولید یک چشم اندازه جذاب برای مشتری های شما می باشد. البته اگه مردم بتونند شمارو پیدا کنند. اینجاست که دوباره سئو نقشش پر رنگ می شه. سئو کاری می کنه که تجارت شما پیدا بشه، مورد توجه و علاقه واقع گردد.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

13. سئو به قلب کسب و کار شما وارد می شود

خواسته های یک سئوی واقعی بیشتر از فقط مهارت های کدنویسی و cms مناسب می باشد. سئو همانند عمل قلب هست. اگر جستجوهای یکتا مسئول نیم بیشتری از ترافیک شما باشد، عملا سئو در قلب تجارت شما متوقف می شود. بدون یک جراح قلب خوب ممکنه شما کشته بشید. بدون یک متخصص که سئو شما رو به دست بگیره ممکنه تجارت شما به سمت نابودی پیش بره.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

14. سئو سازنده ی اعتماد و اعتبار می باشد

سئو ممکنه برند شما رو قوی ، بهتر و شناخته شده تر کند. هدف نهایی باید این باشه که، وقتی مردم به جستجو یک تجارت با کلمات و عبارات کلیدی مرتبط و مهم می گردند، آنها باید شمارو رو در صدر نتایج حستجو ببینند. سپس، کم کم اون حس روانشناسی اعتماد به شما در افراد ایجاد می شود که شما بهترین هستید.

15. سئو سبب حضور شما در همه جا می شود

شما می تونید به صورت مستقیم حس کنید که قرار گرفتن در رتبه اول نشون دهنده کلاس بالای شما می باشد. یه ورزش کاری که مدال طلا می گیره قهرمانه و کسایی که دوم و سوم می شن نایب قهرمان. بعد از این سه تا بقیه همه سیاهی لشگرن و کسی اصلا بهشون توجه نمی کنه :-)). در موتورهای جستجو هم این موضوع صدق می کنه.

سایتی که به عنوان اولین نتیجه برگردونه می شه به طور معمول 36.4% لینکش کلیک می خوره، کسی که در رتبه دوم نتایج جستجو هست 12.5% و کسی هم که در رتبه سوم باشه 9.5% کلیک خور داره. بعد از این سه تا نتیجه اول طبق تحلیل که انجام شده میزان کلیک خوری لینک های بعدی به شدت کاهش پیدا می کنه.

اگر سایت شما با کلمات کلیدی که مرتبط با تجارت شما هست به صفحه اول نتایج گوگل نمیاد پس قطعا یه جای کارتون مشکل دارید. فقط می خوام شما تصور کنید وقتی در نتایج صفحه اول و جزء نتایج اول بودن چقدر می تونه در تجارت شما تاثیر بذاره. روی فروشتون روی درامدی که کسب می کنید.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

16. سئو کمک می کنه برند خودتون رو بسازید

برند شدن اغلب یک مسیر پیچده، هزینه بر و بدون نظم مشخصی می باشد. شما ممکنه خیلی چیزا سمت مشتریاتون پرت کنید و امیدوار باشید که این چیز ها در ذهن مشتری حک بشه و یک زمان برسه که قصد خرید از شما رو داشته باشه. سئو به شما در این جنگ برند شدن و در ذهن مشتری ثبت شدن، سرعت می بخشه.

وقتی مشتری بیشتری از سایت شما دیدن کنه، وقتی با تجارت شما بیشتر آشنا بشه اونموقع نتیجش خرید از شما خواهد شد و این پایان کار نیست اون مشتری تمایل پیدا خواهد کرد که برای دفعه های بعدی هم از شما خرید کنه و حتی به دوستاش و اشنایانش هم خبر بده که به سایت شما سر بزنند.

سئو راه های بسیار موثر و گوناگونی برای دستیابی به این هدف در اختیار داره، که نتیجه اش بدست اومدن بهترین رتبه به نسبت دیگر رقیبان شما و جذب ترافیک بیشتر خواهد شد. (حال باز به سئو بی اهمیت باش!!!)

17. سئو یک استراتژی بلند مدت و دنباله دار هست

بله پس چی فکر کردین با یه بار سئو کردن سایت همه چی خاتمه پیدا می کنه و شما باید فقط پول پاره کنید. :-))) . شاید بی شک بگم کمپانی های بزرگ دتنیا چه سرمایه های نجومی در این زمینه مدام انجام میدن تا یه دف از نتیجه اول به نتیجه دوم سقوط نکنه . این شرکت ها اعتماد مشتری رو از سر راه نیاوردن که بخوان به راحتی هم رهاش کنند.

ولی خب متاسفانه تو ایران این مورد چنان پر رنگ نیست. اون ضرب المثل که قبلا گفتم رو یادتون میاد همه کاره و هیچ کاره. سئو می تونه نتیجه ای سریع ارائه کنه. سئو می تونه در کوتاه مدت اثر بخش باشه و به تجارت هایی که نیازمند نتیجه گیری سریع می باشند کمک بکنه.

اما طبق بررسی که شده البته برای کشورهای خارجی 91% تمایل به دریافت ترافیک طبیعی و واقعی دارند تا ترافیک پولی. انجام درست سئو نتیجه ای بهتر رو سبب می شه

حتی اگه طولانی مدت باشه چون سبب می شه که سایت شما خیلی کم دچار تغییر جایگاه در نتایج موتور جستجو شود و از همه مهمتر مدام مجبور نمیشین پول بدین برای این ترافیک مصنوعی که تا قطع بشه سایت شما دیگه در نتایج اولیه موتور جستجو قرار نگیره. اینو می گم که صاحبان سایت تکلیف خودشون رو بدونند و آگاهانه در این زمینه رفتار کنند.

18. سئو، Offline sale رو هدایت می کند.

اول بهتر بگم offline sales چی هست: به مواردی مثل تعامل و گفتگو مستقیم و حضوری با مشتری را Offline Sales گفته می شود. یه جورایی مثل بازاریابی غیر اینترنتی هم میشه بهش گفت.یک سئو خوب با برنامه های هوشمند فروش شروع میشه. اروزه بیشتر Offline sale ها دارن کم کم به وب منتقل می شن. چرا؟

چون طبق یک بررسی انجام شده امروزه 86% مشتری ها از طریق اینترنت تجارت های محلی را برای خرید پیدا می کنند که بعد به صورت حضوری خرید خودشون رو انجام بدن به همین خاطره که مدام هنجره پاره می کنم که فروشنده محترم امروزه همه با اینترنت با محصولی اشنا می شن دریاب سئو را. :-) مشتری مدام تو فضای اینترنت برای پیدا کردن محصول مورد نیاز می گرده، تحقیق می کنه ببینه چی به سودشه چی به ضررش و اینجاست که دوباره نام سئو می درخشد و سئو هست که مشتری هارو به شما شما می کشونه.

 

19. سئو ترافیک های مرتبط که دارای پتانسیل تبدیل بالایی هستند رو جذب می کنه.

سئو خیلی هدفمند هست، و وارد جزئیات می شه. با استفاده از تحلیل کلمه کلیدی، شما متوجه میشین یک کلمه مثلا "فروش" چقدر کلمه بزرگی هست، چه تعداد دقیقا چنین کلمه ای رو جستجو می کنند، چقدر رقابت محلی برای این کلمه هست، و حتی با یک سری تحلیل های مقایسه ای می تونید متوجه بشید مقصود از جستجوی این کلمه کلیدی چی بوده.

 

20. سئو یک بازاریابی قابل اندازگیری می باشد

هر عنصری در سئو های قابل اندازه گیری، ارزیابی، اصلاح می باشد. با انجام مداوم این کار، شما به راحتی بازگشت هر هزارتومن هزارتومنی که برای سرمایه گذاری در سئو خرج کردید را حس خواهید کرد.

 

21. مشاور شما در بحث سئو همانند یک سلاح سری می باشد

یک مشاور حرفه ای سئو تاثیر بسیار بسیار زیادی در تجارت شما دارد. مشاور شما می تونه کلمات کلیدی سودآور و موثری رو پیدا کنه که شما بتونید به راحتی پول بدست بیارید، اوضاع بازار رو به خوبی براتون تجزیه و تحلیل کنه، و به شما در تولید محتوای موثر برای هدایت ترافیک به سمتتون که منجرب به ایجاد معاملات بزرگ می شه، کمک نماید. یه مشاور خوب حتی می تونه شمارو از وجود نقص در استراتژی که انجام می شه اگاه کنه و بسیاری موارد دیگر.

22. سئو مقرون به صرفه است

بعد از همه ی این سال ها، سئو تبدیل به یکی از مقرون به صرفه ترین حالت های بازاریابی آنلاین تبدیل شده، و به ازای هر هزار تومنی که سرمایه گذاری می شود سودی بیشتر به سمت فرد سرازیر می شود.طراحی سایت، میزبانی سایت و حتی تولید محتوا در سایت همشون هزینه های مشابهی دارند چه شما صدتا بازدید کننده داشته باشید چه هزاران نفر چه میلیون ها نفر.

شما همین هزینه رو برای هر بازدید کننده پرداخت می کنید که به سایت شما بیان و از شما خرید کنند. هزینه بازاریابی شما یکسان خواهد بود چه یک بازدید کننده 5 تا خرید کنه چه هرازتا خرید داشته باشد و سئو در اینجا باز نقش موثر دارد که هزاران نفر رو به سایت شما جذب کند.

23. یک کمپانی سئو 24 ساعته فعال می باشد

یک شرکت سئو 24 ساعته و تمام 7 روز هفته تمرکز بر سئو دارند.و به طور کاملا به روز و اگاه به الگوریتم ها و تغییرات موتور های جستجو هستند.تمام ویژگی های مثبت و منفی برای یک سایت، تمام نیازمندی های مورد نیاز سایت و بسیاری مواردی دیگر را به صورت کارامد مدام بررسی می کنند. ( یه جورایی خواب و خوراک ندارند!) .

در ضمن شرکت های سئو خیلی سریع کار می کنند چرا که تیم های مخصوص برای اجرای پلن های مشخص دارند و سبب می شه شما رو سریع تر به اون اهداف تجاری و مالی تون برسونند. خرید سرویس های ارزون قیمت سئو فقط مدت زمان شما برای رسیدن به پول بیشتر را طولانی تر می کنه. در سئو، رابطه مناسبی بین سرمایه گذاری و کسب درآمد وجود دارد.

24. سئو ساخته شده برای خدمت به شما

بله، درست حدس زدید سئو تجارت شما و مسیر پر پیچ خمی که توس افتادید را عوض می کند. وقتی شما در سئو کردن سایت با مشکل برمیخورید. حتما در برنامه و هدفی که داشتید مسیر درست رو انتخاب نگردید.

در این حالت یک مشاور سئو هست که شروع می کنه به تحلیل محتوای شما، تحلیل رقبای شما و مسیر هایی که شمارو در این رقابت جولو می ندازه رو به شما پبشنهاد می ده. و از طرف دیگه به شما کمک می کنه جولوی پول ها و زمان هایی که به هدر می دادید رو بگیره.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

25. سئو می تونه همه رو راضی کنه حتی آدم های شکاک

اگه شما کاملا مطمعن نبستید که سئو می تونه شمارو به اهدافتون برسونه، شما می تونید هزینه های پیش رو به کمک مشاوره خودتون قبل از اینکه بخواهید هزینه ای رو انجام دهید، شبیه سازی یا پیش بینی کنید.یک شبیه سازی کامل که تحلیل های رقابتی، گستره رقابت و بسیاری ویژگی های دیگر را پوشش دهد.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

26. سئو فرصت های بی پایانی رو در اختیار شما قرار می دهد.

سئو یک فرایند ادامه دار هست. سئو شبیه یه دستگاه حفر چاه می مونه مدام به کارش ادامه می ده و متوقف نمی شه. خب برای اینکه یک استخراج خوب داشته باشید نیاز به تجهیزات قدرتمند دارید که در برابر هر سختی مقاومت کنه و بالاترین بهره وردی رو داشته باشه.

به طور مشابه، در سئو هم این مورد صدق می کنه. رقبایی سرختی در مقابل شما هستند که نمی خوان این جنگ رو ببازند. پس یک سئو خوب شبیه یک موتور تقویت شده است. اگه غیر این باشه شما مسابقه رو می بازید.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

27. سئو مخالف سرسخت ترافیک های پولی هست

شاید شما تا به حال اسم Google Adwords یا PPC Advertising به گوشتون خورده باشه. قبلنا استفاده از این دو تکنیک خیلی مرسوم و موفقیت آمیز بود. با این حال، این روش ها کالا متناقض با سئو هستند، چون ترافیکی که از این روش ها بخوان جذب بشن شاید به سختی به 25% برسه. واقعا حاضری پول بدی که ترافیک مصنوعی به سایتت منتقل بکنند.!!!

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

28. سئو به ریشه ی اهداف کاربر متصل می شود.

در حالی که معمولا بازاریابی آنلاین به فورش اجناس ختم می شود، سئو همتراز با هدف یک حستجوگر، ملاقات مخاطبانی که تا حدودی مرتبط با شما هستند، و ارسال پیام های هدف داری که موجب جذب مخاطب شما می شود می باشد.

سئو خوب، انواع مقصود های جستجو را متناسب می کند. از جمله: ناوبری، اطلاعات، رفتار متقابل و تجارت. در این زمینه، سئو قادر هست که بالاترین نرخ تغییر را از هر هدف بازاریابی دیجیتال ایجاد کند که این امر سبب میشه سئو بالاترین تلاش در ارتقا یافتن را ایجاد کند.

29 دلیل که چرا شما به سئو نیاز دارید؟

29. سئو به شما کمک می کنه که بر روی رقیبان ضعیف سرمایه گذاری کنید

سئو به شما کمک می کنه انچه دیگران کاشتند رو درورکنید!!! وقتی رقیبان شما یک بودجه بازاریابی کوچک دارند، انها دچار یک سری اشتباه می شوند (یا بهتر بگم از فرصت هایی که دارند چشم پوشی می کنند). سئو کار خوب به شما کمک می کنه تا از این نقاظ ضعف استفاده کنید.


بابک رستمی
بابک رستمی

Babak Rostami Senior computer software expert. C# Programming, Asp.Net, SQL Server,SEO ( Search Engine Optimization)

نظرات