دوره آموزش سئو | SEO حرفه ای قسمت 1 : معرفی دوره

شما در حال مشاهده نسخه دموی ویدیو هستید، برای دسترسی کامل همین الان خرید کنید

دوره آموزش سئو | SEO به شما بصورت گام به گام | مقدماتی تا پیشرفته آموزش می دهد که در نتایج گوگل در صفحات اول نمایش داده شوید. این دوره سئو | SEO بصورت عملی و کارگاهی به شما از ماهیت و مفاهیم سئو شروع به آموزش کرده و با تحلیل رقبا و استفاده از تکنیک های حرفه ای بهینه سازی برای موتورهای جستجو ، به شما یاد می دهد که چگونه محتوای خود را در بهترین شرایط در نتایج گوگل نمایش دهید. در پایان این دوره شما می توانید محتوای متنی ، ویدیویی یا ... خود را با استفاده از تکنیک های آموزش داده شده به بهترین شکل به Search Engine ها معرفی کنید و یک سئوکار حرفه ای شوید.

دوره آموزش سئو (SEO) يا دوره بهينه سازي موتور جست و جو به زبان ساده و كاربردي شما را با مباني ، فنون و الگوريتم هاي كاربردي سئو (SEO) يك سايت به منظور كسب رتبه بهتر در نتايج موتورهاي جستجو (Search Engine) مانند گوگل آشنا مي كند. اگر شما تازه با مبحث سئو (بهينه سازي موتور جست و جو) آشنا شده ايد و چيزي زيادي در رابطه با آن هنوز نميدونيد، دوره آموزشي بهينه سازي موتور جست و جو (سئو) يك دوره كاملاً تضميني و كاربردي براي تبديل شدن شما به يك متخصص مقدماتي تا متوسط سئو (سئوكار) است.

در اين دوره ما ابزارهاي مختلف آناليز و بهينه سازي سايت را به شما معرفي كرده و خواهيم گفت كه بايد به چه پارامترهايي براي افزايش رتبه وب سايت توجه كنيد و در رابطه با تك تك اين پارامترها به شكل عملي توضيح مي دهيم.  دوره آموزشي سئو (Search Engine Optimization) به صورت مادام العمر توسط مدرس دوره پشتيباني مي شود و شما به راحتي مي توانيد سوالات خود را در قسمت پست هاي هر ويديو بپرسيد.

سئو (SEO) چيست؟

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که امروزه بیشتر با کلمه SEO شناخته می شود. سئو معمولا به مجموعه ای از روش های استراتژیک ارائه شده توسط موتورهای جستجو (مانند گوگل ، یاهو و ...) گویند که اگر در طراحی صفحات یک وب سایت به کار گرفته شود باعث افزایش رتبه آن وب سایت در میان سایر سایت های رقیب می شود. سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است.

موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است. سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود. ما در این دوره می خواهیم شما را تبدیل به یک سئوکار حرفه ای کنیم.در این ویدیو که اولین قسمت از دوره آموزشی سئو می باشد ما به بیان پیش نیازها، تضمین دوره و سرفصل های دوره می پردازیم .